Championstour 2021/2022

De kloatscheetbond heeft onze vereniging gevraagd om de Ottershagenweg en onze veldbaan te mogen gebruiken voor de voorrondes en vervolgens het hoofdtoernooi in het kader van de selectiewedstrijden voor deelname aan het EK 2022.

Het Bestuur heeft hier volmondig ja op gezegd. Dat betekent dat onze club geacht wordt het een en ander te regelen tijdens deze wedstrijden zoals ontvangst in ons clubgebouw, vervoer naar de start, afzetten parcours, koffie etc. De eerste 2 wedstrijden zijn op zaterdag 11 en 18 september aanstaande.

Op straat moeten de deelnemers 1000 meter overbruggen en op de veldbaan 600.

Namens Ons Streven nemen deel aan de voorrondes:

Raymond Borggreve, Tim Borggreve, Niels Borgerink, Jan Willem Veldhuis, Patrick Lansink (jeugd) en Thijs Meijer (jeugd).

Elke speler is verplicht om een begeleider mee te nemen. Het bestuur roept alle leden op om zoveel mogelijk als supporter mee te gaan en/of als vrijwilliger te helpen met de organisatie.