Clubkampioenschappen straat

Afgelopen zondag organiseerde de wedstrijdcommissie de persoonlijke straatkampioenschappen voor de junioren en de senioren op de Damweg. Er was een prima deelname. Bij de jeugd deden 13 spelers mee en bij de senioren 26. Mede omdat een aantal deelnemers meteen na afloop andere verplichtingen had, is besloten om komende zondag de prijsuitreiking te doen. Op de foto ziet u de start van de juniorenwedstrijd.

Bij de junioren was Tim Borggreve de beste. De jongere categorieën werden gewonnen door: Timo Heinink, Cecilia Kamphuis, Patrick Lansink en Lars Welman.

Bij de senioren was Mark ten Dam de dagwinnaar met 7 schoten (als enige) en 34,90 meter. De lagere klassen werden gewonnen door Jan Willem Veldhuis, Wilfried Borggreve, Gerard Groeneveld, Henk Steghuis, Jan ten Dam, Herman Analbers, Frans Veldhuis en José ten Dam.