Finale Steghuisbeker

Op maandag 31 juli vond de finale- wedstrijd om de Steghuisbeker plaats op de Punthuizerweg in Beuningen. Er deden in totaal 42 spelers mee. De 11 spelers van Ons Streven waren niet echt op dreef. Wellicht had dit te maken met het regenachtige weer. De algeheel dagkampioen werd 60+ Louis Hassink van Nooitgedacht met 10/17. Een bijzonder knappe prestatie van deze veteraan. Bij de 40+ was Frank Meijerink van Dorp Boer met 10/41 de beste.. Heel jammer was dat Raymond Borggreve verstek moest laten gaan wegens ziekte. Hij voerde t/m dag 3 het persoonlijk puntenklassement aan en had bij deelname een zeer goede kans gemaakt om het persoonlijk klassement te winnen. Maar helaas voor hem en natuurlijk ook voor Ons Streven. Het persoonlijk totaal-klassement werd gewonnen door Henri Greven (40+) van Nooitgedacht en de winnaar van het totaal-klassement bij de 60+ werd Louis Hassink. In het totaal-klassement bij de 60+ eindigde Bennie Rekers op de 2e plaats en Alfons Tijink op de 3e plaats. Het clubklassement werd gewonnen door Nooitgedacht. Vanwege matige prestaties eindigde Ons Streven op de 3e plaats en moest zodoende de vorig jaar gewonnen wisselbeker inleveren.

Voor de complete uitslagen en de eindstand zie: www.nkbdenekamp.nl