Gezocht: Contactpersoon voor de NKB afdeling Denekamp

Het bestuur zoekt een persoon die als contactpersoon wil optreden namens Ons Streven voor de afdeling Denekamp. De afdeling Denekamp bestaat uit de verenigingen Beuningen, Nooit Gedacht en Dorp Boer. Samen worden er tijdens de zomerstop wedstrijden geregeld voor wanneer er geen competitie wordt geschoten. Elke vereniging heeft een contactpersoon om onderling alles voor te bereiden.

Wat ga je doen?

• Samen met de andere personen van de vereningen maak je een conceptplanning en kijk je of deze in de agenda van de verening past.
  • Je zorgt dat de wedstrijden die bij Ons Streven worden gehouden goed gecoördineerd worden samen met de wedstrijdcommissie.

Wat ga je niet doen?

• Onnodig vergaderen. Alles staat al klaar in draaiboeken en er veranderd niet veel.
  • Woordjes, toespraken, speeches, voordrachten of betogen.

Wat levert het op?

• 1 halve liter per seizoen, te benutting in de kantine

Zie jij je wel zitten in deze functie en wil je dit graag doen, neem dan contact op het 1 van de bestuursleden of stuur een mailtje naar onsstreven@live.nl