Kleintje marathon Ons Streven

Zondag 16 augustus is de marathon verschoten voor de eigen leden. Dit jaar is de marathon afgelast i.v.m. het COVID-19 virus. Als vervanging heeft de marathoncommissie een ronde georganiseerd voor de eigen leden. Zondag is de kleine ronde verschoten door 36 leden. Er zijn 9 groepen gemaakt van 4 leden. Om 8:00 uur zijn de eerste groepen weggegaan. Bij Heerink aan de Ottershagenweg was er een pauze met enkele versnaperingen. Tevens was een een verrassende pauze aan de Beusemkolkweg bij Erve Masselink. De prijswinnaars waren Niels Borgerink Bob Ribberink Gerard ten Dam en Gerrit Veldhuis met 63 schoten en 127,5 meter. Een 2e plek was er voor Bjorn ten Dam, Eddy Gerwers, José ten Dam en Frans Veldhuis met 65 schoten en 48 meter. De 3e plek ging naar Mark ten Dam, Alfons Tijink, Jan ten Dam en Gerrit Mollink met 69 schoten en 8 meter.

Op de foto’s de prijswinnaars