Nieuws K.V. Ons Streven week 40

Competitie senioren

Afgelopen zondag won OST 1 de uitwedstrijd tegen Beuningen 2 met 2-1. In de 1e ronde waren de spelers van OST met 6 slechtere schoten niet op dreef en verloren terecht het 1e puntje. In de 2e en 3e kwam OST beter voor de dag en won beide rondes. Dat OST vandaag een puntje liet liggen tegen het 2e team van Beuningen zal dit seizoen ook andere clubs gaan overkomen. Het 2e team van Beuningen beschikt over uitstekende spelers en zal vaker voor een verrassing gaan zorgen.

Vrijwilligersdag Marathon

Zoals jullie allemaal wel weten heeft de Marathon Ons Streven de sportwaarderingsprijs gewonnen tijdens het Sportgala. Vandaar dat wij namens de marathon commissie op zaterdag 28 oktober een vrijwilligersfeest organiseren voor alle vrijwilligers die de afgelopen jaren hebben geholpen met de organisatie van de marathon. Het feest vindt plaats bij ‘Bie Heintje’ aan de Wittebergweg 9 in Oud Ootmarsum. Aanvang is 15.00 uur en er wordt gezorgd voor een hapje en drankje. Er zijn verder geen kosten aan verbonden, maar wel graag aanmelden voor zaterdag 21 oktober door een appje te sturen naar Mark ten Dam.

Training straat voor EK

Voor alle deelnemers is er elke woensdagavond training met staal op de Damweg. Aanvang 18.30 uur.

Plaatsen lichtmasten

Zaterdag 7 oktober worden een aantal nieuwe lichtmasten worden geplaatst. Tevens zullen enkele oude lampen vervangen worden door duurzame led-lampen. Aanvang 8.00 uur bij clubgebouw.

Marathon Bussloo

Op zaterdag 4 november a.s. is de ronde van Bussloo. Deelname is mogelijk in de volgende klassen: NKB herenklasse 1,2 en 3, de heren vrije klasse en Mixklasse, de damesklasse en de 55+ klasse. Uitsluitende de damesklasse en de 55+ klasse spelen 8 km, de rest 10 km. Stel een team samen en geef dit door aan Alfons Tijink.

Programma competitie junioren

Zondag 8 oktober: wedstrijddag 3 junioren:

Lattrop Breklenkamp A – OST A; leiders Hans Gerwers en Jesse Koehorst; vertrek 9.15 uur

Nooit Gedacht D – OST D; Eddy Reerink en Jorrit Kuipers; vertrek 9.30 uur

Zondag 15 oktober: competitie senioren wedstrijddag 4

Zaterdag 28 oktober: Vrijwilligersfeest voor medewerkers/sters Marathon; Locatie: Bie Heintje aanvang 15.00 uur.

Zaterdag 4 november: Marathon Bussloo