Nieuws Ons Streven Tilligte Week 47

De Brink A2 – OST A 1-2

De Gunne D – OST D 1-2

Championstour straat

Afgelopen zaterdag was de 1e selectiewedstrijd in het kader van de championstour straat. De wedstrijd was op de Punthuizerweg te Beuningen. Raymond Borggreve was in de 1e serie bepaald niet in vorm, hij eindigde als voorlaatste op de 19e plaats. In de 2e serie eindigde hij met 1.111 meter op de 8e plaats. Mike Scholtenhave eindigde in de 1e serie op de 9e plaats en in de 2e serie op 7e plaats. Het best presterende lid van Ons Streven was deze dag Cecillia Kamphuis. De 1e serie won ze met overmacht met 892 meter. De 2e serie eindigde ze met 703 meter op de 3e plaats.

Uitslag Landelijke straat

Zondag 19 november stond de 3e wedstrijd van de landelijke straat op het programma. Ons Streven staat op de 3e plek in het tussenklassement en moest vandaag in Ruurlo het opnemen tegen de koploper Zwolle. Dat Zwolle verdienstelijk koploper is, werd al direct duidelijk. Met zeer secure, lange schoten lagen ze al direct 4 schoten voor na de eerste 2 straten. Uiteindelijk won Zwolle de wedstrijd met 47 schoten. Beuningen volgde met 51 schoten en Ons Streven werd 4e met 54 schoten. De heren uit Tilligte waren vandaag niet op hun best, maar staan nog steeds 3e in het tussenklassement met 8 punten achter op Zwolle en 4 op Beuningen.

Training straat voor EK

Voor alle deelnemers is er elke woensdagavond training met staal. De trainingen vinden plaats op de Mors in Ootmarsum. Aanvang 19.00 uur.

Programma competitie senioren

Aanstaande zondag wedstrijddag 7 van de senioren met de volgende wedstrijden

Ost 1- De Toekomst 1

Noord Berghuizen 2 – Ost 2

Ost 3- Vooruit Losser 3

Ost 4- Rossum 2

Kolkersveld Losser 3- Ost 5

De Toekomst 6- Ost 6

Programma overig
Zondag 3 december: Competitie junioren wedstrijddag 6

Voor de kaartliefhebbers kruisjassen: Op donderdag 21 december en donderdag 28 december prijskaarten clubgebouw OST.

Aanvang 20.00 uur.