Nieuws Ons Streven Tilligte week 41

Uitslag Competitie junioren

Afgelopen zondag waren onderstaande competitiewedstrijden:

Lattrop Breklenkamp A – OST A: 0 – 3.

Nooit Gedacht D – OST D: 3 – 0.

Uitslag voorrondes Championstour

Afgelopen zaterdag hebben Mike Scholtenhave en Cecillia Kamphuis bij de junioren men Raymond Borggreve bij de senioren zich weten te plaatsen voor het hoofdtoernooi STRAAT in het kader van de championstour. De gebroeders Patrick en Karsten Lansink deden aanvankelijk ook mee maar zijn helaas door meerdere oorzaken afgehaakt. Uiteindelijk gaat het om een ticket voor deelname aan het EK in 2024.

Programma competitie senioren

Zondag 15 oktober: wedstrijddag 4 senioren:

OST 1 – Nooitgedacht 1

Hertme 1 – OST 2

Noord Berghuizen 3 – OST 3

OST 4 – Nooitgedacht 6

OST 5 – Vooruitzicht 5

Kolkersveld Losser 5 – OST 6

Training straat voor EK

Voor alle deelnemers is er elke woensdagavond training met staal op de Damweg. Aanvang 18.30 uur.

Lichtmasten geplaatst dankzij Coöperatiefonds Rabobank

Afgelopen zaterdag zijn er langs onze baan een aantal nieuwe lichtmasten bij geplaatst. Tevens zijn de meeste oude lampen vervangen door duurzame led-lampen. Een hele groep vrijwilligers is er bijna de gehele zaterdag mee doende geweest. Onze baan kan nu over een grotere lengte verlicht worden hetgeen de trainingen ten goede komt. Dankzij een donatie van € 2.650,- van het Coöperatiefonds van de Rabobank is deze verduurzaming mede mogelijk gemaakt.

Marathon Bussloo

Op zaterdag 4 november a.s. is de ronde van Bussloo. Deelname is mogelijk in de volgende klassen: NKB herenklasse 1, 2 en 3, de heren vrije klasse en Mixklasse, de damesklasse en de 55+ klasse. Uitsluitend de damesklasse en de 55+ klasse spelen 8 km, de rest 10 km. Stel een team samen en geef dit door aan Alfons Tijink.

Elke donderdag training om 20.00 uur.

Zondag 22 oktober: speciale rondewedstrijd junioren

Zondag 22 oktober: 2e wedstrijd LSC Oud Ootmarsum

Zaterdag 28 oktober: Vrijwilligersfeest voor medewerkers/sters Marathon; Locatie: Bie Heintje aanvang 15.00 uur.

Zaterdag 4 november: Marathon Bussloo

Zaterdag 4 november: Campionstour Veld en Zetten 1e wedstrijd