Nieuws K.V. Ons Streven week 39

Competitie junioren

Afgelopen waren onderstaande competitiewedstrijden:

OST A – De Brink A 0-3

OST D – De Brink D 0-3

Landelijke Straatcompetitie LSC

Afgelopen zondag was de 1e wedstrijd van de LSC te Lattrop. Het team van OST eindigde op de 3e plaats. Aan deze competitie doen dit jaar 8 teams mee.

Training straat voor EK

Voor alle deelnemers is er elke woensdagavond training met staal op de Damweg. Aanvang 18.30 uur.

Onderhoudsploeg

Op dinsdag 26 september regulier onderhoud op en rond de baan. Aanvang 13.00 uur.

Plaatsen lichtmasten

Zaterdag 7 oktober worden een aantal nieuwe lichtmasten worden geplaatst. Tevens zullen enkele oude lampen vervangen worden door duurzame led-lampen. Aanvang 8.00 uur bij clubgebouw.

Marathon Bussloo

Op zaterdag 4 november a.s. is de ronde van Bussloo. Deelname is mogelijk in de volgende klassen: NKB herenklasse 1,2 en 3, dee heren vrije klasse en Mixklasse, de damesklasse en de 55+ klasse. Uitsluitende de damesklasse en de 55+ klasse spelen 8 km, de rest 10 km. Stel een team samen en geef dit door aan Alfons Tijink.

Programma competitie senioren

Zondag 1 oktober: wedstrijddag 3 senioren:

Beuningen 2 – OST 1

OST 2 – Lattrop Breklenkamp 2