Nieuws Ons Streven Tilligte week 42

Competitie senioren

Afgelopen zondag won OST 1 de thuiswedstrijd tegen Nooit Gedacht 1 met 2-1. Ronde 1 won OST overtuigend en Ronde 2 met 40 meter voorsprong. Maar in ronde 3 was het constant stuivertje wisselen. Nooit Gedacht had een flink aantal lange schoten, waar Ons Streven enkele mindere schoten produceerde en won deze ronde met 10 meter voorsprong.

Programma competitie junioren

Zondag 22 oktober geen competitie. In de plaats daarvan is er een speciale rondewedstrijd voor de junioren. Nadere info via het jeugdbestuur en leiders.

Training straat voor EK

Voor alle deelnemers is er elke woensdagavond training met staal. In verband met het eerder donker worden vinden de trainingen vanaf heden plaats op de Mors in Ootmarsum. Aanvang 19.00 uur.

Marathon Bussloo

Op zaterdag 4 november a.s. is de ronde van Bussloo. Deelname is mogelijk in de volgende klassen: NKB herenklasse 1, 2 en 3, de heren vrije klasse en Mixklasse, de damesklasse en de 55+ klasse. Uitsluitend de damesklasse en de 55+ klasse spelen 8 km, de rest 10 km. Stel een team samen en geef dit door aan Alfons Tijink.

Vrijwilligersfeest

De Marathoncommissie organiseert op zaterdag 28 oktober een vrijwilligersfeest omdat de MC onlangs de sportwaarderingsprijs heeft gewonnen. Alle vrijwilligers die dit jaar of afgelopen jaren met de Marathon hebben geholpen, worden hierbij van harte uitgenodigd aanwezig te zijn. Aanvang 15.00 uur Bie Heintje. Als je gaat dan graag vooraf een appje aan Mark ten Dam.

Zondag 22 oktober: speciale rondewedstrijd junioren ( dus geen competitie)

Zondag 22 oktober: 2e wedstrijd Lsc bij de KFIJ

Zaterdag 28 oktober: Vrijwilligersfeest voor medewerkers/sters Marathon; Locatie: Bie Heintje aanvang 15.00 uur.

Dinsdag 31 oktober: Onderhoudsmiddag op en ronde de baan

Zaterdag 4 november: Marathon Bussloo