Ons Streven komt net te kort tegen de Toekomst

Vanavond moest een gehavend Ons Streven aantreden tegen de Toekomst. Ons Streven begon goed aan de wedstrijd en nam direct een voorsprong. Deze werd niet uitgebouwd en de Toekomst nam de voorsprong over en bereidde deze uit tot 40 meter. Na een misser in de 2e ronde van De Toekomst kwam Ons Streven weer voor te liggen. Deze voorsprong werd langzaam uitgebouwd tot 30 meter. Door 3 mindere schoten van Ons Streven nam de Toekomst een riante voorsprong van 50 meter. Door enkele lange schoten van de heren uit Tilligte en enkele mindere schoten van de gasten uit Oldenzaal lag Ons Streven nog 10 meter achter bij het laatste schot. Een goed schot werd uitstekend geprepareerd door Laurens Maseland en de Toekomst won de wedstrijd met 20 meter.