Ons Streven wint beslissing van Mander

Ons Streven heeft vanavond de beslissingswedstrijd tegen Mander gewonnen. De heren uit Tilligte begonnen voorvarend aan de wedstrijd door 2 lange schoten van Bjorn ten Dam en Raymond Borggreve. Zij grepen direct een voorsprong van 60 meter door enkele mindere schoten van Mander. Ons Streven schoot goed door en greep in de 2e ronde een schot voorsprong. Eind van de 2e ronde had Mander enkele lange schoten en kwam Ons Streven slecht door de bocht heen waardoor het verschil 50 meter was in het voordeel van de Tilligtenaren. Na enkele mindere schoten van Mander kwam Ons Streven op 10 meter na een schot voor te liggen. De laatste ronde tapte Mander uit een ander vaatje en had Ons Streven enkele mindere schoten. Het verschil was nog 40 meter. Een superlang schot van Mark Tijkotte werd uitstekend gepareerd door Bjorn ten Dam. Met nog 3 schoten te gaan lag Mander 25 meter achter. Na een lang schot van Bart Kamphuis bleef Mark ten Dam koel en schoot er nog 1 meter voorbij. De laatste 2 schutters van Ons Streven bleven koel waardoor ze de overwinning konden binnenhalen met 25 meter.

Ons Streven kan zich opmaken voor de volgende ronde tegen de Toekomst!