Open Drentse kampioenschappen TT Assen

Afgelopen zaterdag deed onze vereniging met maar liefst 8 teams mee aan het open Drents kampioenschap. Deze wedstrijd werd gehouden op het TT-circuit van Assen. Ons Streven presteerde buitengewoon goed met twee eerste plaatsen en een tweede plaats. Het veteranenteam 55+ startte om klokslag 9.00 uur en zette meteen een scherpe prestatie neer.

Met 26 schoten en 327 meter over de streep won dit team de 55+ klasse. Dit team bestond uit Alfons Tijink, Wilfried Borggreve en Frank Groeneveld. Ook het damesteam van Ons Streven was goed op dreef en won haar klasse met 35 schoten en 106 meter.

In de 2e klasse heren pakte het team van Jordy Tijink, Remco Beene en Daan ter Horst de 2e plaats met 29 schoten en maar liefst 367 over de streep. Na alle prijsuitreikingen bleek dat er slechts 1 team beter presteerde dan het 55+ team van Ons streven. Iedereen vond het een mooie wedstrijd op een bijzondere locatie en na afloop zat de stemming er dan ook goed in.

Op de foto van het 55+ team ziet u van LNR: Alfons Tijink, Frank Groeneveld en Wilfried Borggreve. Op de dames foto ziet u van LNR: Heleen Gerwers, Carmen Meinders, Jose ten Dam en Sandra Brookhuis-Slots.