Spanning in de competitie

Op dit moment is het nog bij enkele teams zeer spannend. Het 1e team is “uitgeschoten” want kampioen worden kunnen ze niet meer en het moet heel raar lopen willen ze nog 3e worden. Dit betekend dat ze voor de 7e x op rij 2e zijn geworden.

Het 2e zestal heeft de gehele competitie onderaan gestaan, mede omdat ze een half jaar 1 speler aan het eerste moesten afstaan. De laatste wedstrijden schieten ze de punten weer binnen en staan ze gedeeltelijk onderaan met Java 1. De laatste wedstrijd is een thuiswedstrijd tegen Java, dus alles is hier nog mogelijk.

Het 3e zestal staat gedeeltelijk bovenaan met Nooit Gedacht 4. Beuningen 5 staat 3e met 2 punten minder. Ons Streven 3 moet nog tegen beide teams in de laatste wedstrijd, dus ze hebben het zelf in de hand. Wel zullen ze alles op alles moeten zetten om deze wedstrijden te winnen.

Het 4e staat één na laatste met 2 punten voorsprong op Java 3. Ze zullen nog wel enkele puntjes moeten halen om zich veilig te spelen

Ons Steven 5 staat 2e met 3 punten achterstand op Nooit Gedacht 7. De één na laatste wedstrijd moeten ze nog thuis tegen Nooit Gedacht. Ze zullen hier let 3-0 van moeten winnen om nog kampioen te worden.

Het 6e staat met nog 2 wedstrijden te gaan 7e. 8e staat de Toekomst met 3 punten minder. Ze zijn nog niet zeker van lijfsbehoud, echter kan er nog van alles gebeuren!