Steghuisbokaal

Afgelopen maandag werd de voorlaatste wedstrijd gespeeld om de Gebr. Steghuisbokaal. De spanning stijgt, zowel in het persoonlijk klassement als in het verenigingsklassement. Persoonlijk staat Raymond Borggreve nog bovenaan met 136 punten, gevolgd door Henri Greven met 135 punten. Derde staat Patrick Meijer met 132 punten. In het verenigingsklassement staat Nooit Gedacht bovenaan met 505 punten, gevolgd door Beuningen met 472 punten. De laatste avond in Beuningen zal de beslissing brengen.

Programma:
Zondag 30 juli: Persoonlijk straatkampioenschap voor senioren op de Dorpermeijenweg bij Dorp Boer. Aanvang 9.30 uur.
Maandag 31 juli: finalewedstrijd om de Gebr. Steghuisbokaal op de Punthuizerweg in Beuningen.