Update Champions Tour

Afgelopen zaterdag was de voorlaatste kwalificatiewedstrijd in het kader van de selectie voor het EK 2022.

Luuk ten Dam was goed op dreef en schoot 2 prima series van resp. 1476 mtr en 1435 mtr. Met deze prestaties is Luuk zo goed als zeker geplaatst. Ook Raymond Borggreve deed een stap in de goede richting met 2 series van resp. 1435 en 1369 mtr. Raymond staat nu in het tussenklassement op plek 8 en maakt dus een goede kans op plaatsing.

Ook jeugdspeler Patrick Lansink deed goede zaken met 2 series van resp. 1190 en 1017 mtr. Patrick staat nu in het ttussenklassement op plek 4. Er gaan 4 jeugdspelers mee naar het EK dus Patrick zal in de 3e wedstrijd vol aan de bak moeten. De volgende en laatste kwalificatiewedstrijd is op zaterdag 23 april as.