Update COVID-19 Oktober 2020

Het is waarschijnlijk aan niemand voorbijgegaan dat er woensdag 14 oktober om 22.00 uur aanvullende maatregelen van kracht worden om verdere verspreiding van het corona virus te voorkomen.

Deze maatregelen raken onze sport nu ook en heeft de volgende gevolgen:

–          Alle N.K.B. wedstrijden worden tot nader order uitgesteld. Dit geldt voor zowel junioren als senioren.

– Alle K.T.O wedstrijden worden tot nader order uitgesteld. Dit geldt voor zowel junioren als senioren

Aankomende dagen zal het NOC-NSF het sportprotocol verder actualiseren, dit is te vinden op hun site: https://nocnsf.nl/sportprotocol.

Indien de ontwikkelingen rondom het virus zo zijn dat het spelen van wedstrijden weer toegestaan is, zullen wij dit communiceren en aangeven hoe we het vervolg van de wedstrijden op gaan pakken.

Verder worden alle activiteiten tot nader bericht opgeschort. Dit betekend dat de wedstrijden en trainingen afgelast zijn. De jaarvergadering wordt verplaatst. Tevens blijft de kantine gesloten.