Zuil van Tilligte gewonnen door Bjorn en Mark ten Dam

Afgelopen zondag werd op een stratenparcours in Tilligte de Zuil van Tilligte verschoten. Dit is een wedstrijd van de afdeling Denekamp waarbij de organisatie in handen is van Ons Streven. De Zuil van Tilligte is in 1982 beschikbaar gesteld door Café Arends en is te kwalificeren als een klassieker. De Zuil was de afgelopen jaren spoorloos maar vorig jaar stond deze ineens weer in ons clubgebouw.  De wedstrijdcommissie en de gehele vereniging zijn erg blij dat de Zuil weer terecht is.

Deelname afgelopen zondag 16 teams van 2 of 3 spelers. Bjorn en Mark ten Dam waren goed op dreef en wonnen de ronde in 21 schoten. Uitslag als volgt:

Hoofkl t/m 2e Kl: 1) Bjorn en Mark ten Dam 21/0,40; 2) Henri Greven-Mark Bulter-Rene Oude Griep 23/53; 3) Raymond Borggreve en Mike Scholtenhave 23/27.  3e KL t/m 6e Kl: 1) Bennie en Patrick Rekers 26/68; 2) Erik Velthuis en Wilfried Groener 26/20; 3) Alfons Tijink en Wilfried Borggreve 26/15; Kl 7 t/m 12: 1) Bart Koekkoek-Christian Damhuis-Gerard Groeneveld 26/2; 2) Jos Beijerink en Henk Steghuis 27/5; 3) Wim Baalhuis-Hans O Dubbelink-Marcel Zwiep.